Söndag i Åre

Hallå! Har varit lite krångel med internet här, vi trodde det skulle vara en lätt match för oss att få det. Men det var det inte.. Nu har jag iaf köpt trådlöst internet för 24 timmar ^^, Måste stilla min internet-abstinens! I söndags var en ganska jobbig dag. Jag fick ungefär två timmars sömn på tåget.. Så jag var helt död när vi gick av. Först då fick jag också veta att vi inte skulle få vår stuga/lägenhet/vadmannuvillkalladet förrän klockan klockan tre på eftermiddagen ungefär. Och vi kom fram ca. åtta. Vi åt frukost och sen åkte de andra skidor. Jag hade sjukt trist i receptionen tills jag tog med mig datorn till ett café, åt lunch och såg på Johan Glans. Och sedan på en film. Sen fick vi vår lägenhet som var jättemysig och fräsch. Två toaletter, fyra sovrum, stort vardagsrum. Vi handlade lite, åt och så spelade vi lite om vi minns rätt. Somnade gaaaanska tidigt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback