public enemies

hej. ikväll har jag sett klart Public enemies som jag började se igår. den var speciell.. inte alls som jag trodde den skulle vara. fast visserigen trodde jag att Will Smith var med hehehe. men den var sjukt seg samtidigt som jag gillade den. gillade Johnny Depp. jag har alltid haft något emot honom samtidigt som en annan sida av mig tycker om honom. vet inte varför jag har något emot honom ens? han spelar ju sjukt många bra roller. jag blev lite kär i John Dillinger, huvudpersonen i Public enemies. (alltså Johnny Depp) Christian Bale från American Psycho var med också. haha, va cp, det är Christian Bale som spelar Jum Jum i Mio min Mio såg jag nu! Och Benke, eftersom det är samma person. coolt! där ser man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback