Januarionsdag

Idag snöar det ute som bara den, inte mig emot. Det ultimata skulle vara om det var snö fram tills mars, då blir det vår direkt. Inget mellanting med regn och rusk och grått. Sånt hatar jag, blir på så sjukt dåligt humör av det. Så let it snow, säger jag. Fram till mars. Eller våren kan ju gärna komma tidigare men man måste ju vara lite realistisk.

Om en stund ska jag ta och plocka undan mina julsaker som har stått framme pinsamt länge! Känner för en förändring i mitt rum, men vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom jag vägrar flytta på sängen och flyttar man inte på sängen så går det typ inte att möblera på något annat sätt än som det är nu. Och köpa nya möbler har jag inte råd med. Så det får väl se ut som det gör antar jag, men ska försöka rensa igenom lite saker. Jag har så himla många grejer, det stör mig för jag använder typ 20% av dem kanske. Och säkert 50% är bara skit, men så blir det när man har svårt för att slänga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback