Jan. 12, 2010

Haha, ramlade en del gånger i Åre.. Men tydligen, TYDLIGEN så slutar det inte bara för jag kommer hem. Skulle äta pirog till lunch idag men det fanns ingen dressing så då skulle jag åka och handla det. Tog arton år att skrapa isen av rutorna på bilen och jag var måttligt irriterad, när jag precis var klar så halkar jag omkull mellan bilen och en snöhög. Helt jävla snöig och blöt blev jag det. Det var roligt det. Har kollat film idag, Lakeview terrace! Den var ganska bra faktiskt. Tre filmer jag vill se just nu är Avatar, Luftslottet som sprängdes och My sister's keeper.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Både Luftslottet som sprängdes och My sister's keeper är skitbra!

Postat av: Camilla

Då måste jag definitivt se dem snart:D

2010-01-14 @ 18:35:33
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback