Hemma en lördag

Snabba cash igår var delvis bra men delvis seg, tycker jag. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig, tror jag. Men nu har man sett den iaf! Och Joel Kinnaman var ju bra som vanligt. Idag har vi haft några släktningar över på fika. Och denna lönehelg är den första på länge som vi bestämde oss för att inte gå ut. Känns konstigt men helt rätt eftersom jag inte alls är sugen. Tanken var ju att vi skulle hitta på något annat och vi hade lite planer på g men det blev aldrig så, så nu sitter jag och ser på Robinsonfinalen. Det är fyra personer kvar, Hans, Jimmy, Sanna och Anders. Jimmy tog nyss en finalplats så nu hoppas jag på att Sanna tar den andra, tror jag hejar på henne. Iaf framför de andra.

Bild: tv4.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback