Fredag i Åre

På fredag var ju tanken att jag skulle åka skidor igen med fick så lite sömn så jag ändrade åk-dagen till lördag istället. Så jag sov tills alarmet ringde vid elva, då joinade jag Viktor, Phille och Pontus som inte hade orkat ge sig ut i backen än och Daniel som var skadad och spelade kort och så. Efter ett tag kom Elin, Micke och Erik för att äta lunch. Så jag åt lunch med dem och sen stannade Elin kvar eftersom hon inte orkade ge sig ut igen. Vi hade Dam-maraton ^^, Tydligen hade liftarna stängt, eller vad det var, märkte Erik och Micke när drog till backen igen så de hoppade lite på ett hopp nära vårt hus istället. Drog ut och kollade lite. Micke lyckades med en 180-snurr med sin snowboard och Erik droppade från ett träd, haha. Senare bastade vi och bara myste i stugan.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback