Ett varmt bad och serier

Ett varmt bad hjälpte lite mot min nacke/hals/axlar. Lite. Men i vaderna verkar det bara göra ondare och ondare. Jag gillar inte att jag bor på undervåningen och måste gå i trappan varje gång jag ska upp just nu. På tal om Florida (dit delar av släkten planerar att åka för att träffa Sara i maj när hon fyller 20) och Sara så har jag drömt om dig nu Sara två nätter i rad. Båda gångerna drömde jag att du kom hem. En dröm jag haft förut också. Gör bara att jag vill åka mer och att det ska bli maj. Och att jag ska ha pengar. Eller att min pappa ska bestämma sig för att familjen har råd att åka med. Det sjuka är att jag inte träffat Sara på snart fyra månader. Det mer sjuka är att om jag inte kommer iväg till Florida så är det ytterligare nio månder kvar tills vi träffas. En underbar sak påtal om tid och hurlängedetärkvartillsaker så får jag en kusindotter eller son (jag tror på dotter) inom en månad.

Jag kollade förresten på de fyra Melrose placeavsnitten som låg upp på Tv4play och det var bra, precis som jag hade trott. Fattade inte förrän efter ganska länge att det utspelade sig några år (15) efter gamla Melrose place och vissa skådespelare från gamla serien var till och med med. Trodde först att de bara hade gjort ett nytt Melrose place, inte att det var fortsättningen på det gamla.. Ganska kul med tanke på att jag följde det gamla slaviskt. Nu ska jag äta middag och se på Robinson. Senare Paradise! Dubbelavsnitt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaw, vad sot du ar! Jag ar glad att jag an sa lange inte har dromt om att komma hem, det skulle nog va jobbigt.. Jag vet, helt galet...vi har aldrig vart ifran varandra sahar lange sen vi foddes..sjukt. Saknar dig sa satans mycket! Ber till Gud att du kommer kunna komma i maj. Hur ska vi annars klara oss?



Alskardig<3

2010-01-12 @ 01:44:28
Postat av: Camilla

Hoppas hoppas! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback