Torsdagskväll

Hej! Jag är dödstrött och min mage kurrar.. Så planen just nu är att ta mig en dusch, vilket jag kan behöva haha.. Sedan äta spagetti, de andra åt det och köttfärssås till middag. Jag vill ha köttfärssås också men vet inte hur bra det är, det roliga är att jag inte ens tycker om köttfärssås i vanliga fall, men just nu skulle jag nog kunna äta vad som helst.. Klockan åtta tänker jag iaf sitta bänkad framför tvn och Vampire diaries på sexan. En ny favorit, som sagt. Efter det ska jag nog sova. Och dricka vatten i mina drömmar. Hahhaha.. Här e en bild från i somras när vi blev bjudna på middag i Sandviken hos några familjevänner, svampmackor.. Tror det är något av det godaste som finns:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback