Söndag

Goddagens. Igår blev en kväll då jag och Felicia åkte och hyrde film, blev en film jag velat se ett tag, nämnligen The last house on the left. En skräckfilm som jag hade förstått det men den var väl sådär när det gällde skräck. Och helt okej när det gällde film. Hade nog hoppats på mer! Det konstigaste var slutscenen, (sluta läs här ifall du itne vill höra) då en av de goda la in en av de ondas huvud i en micro så det sprängdes. Innan det så var filmen relativt seriös men vet inte riktigt vad som hände där?

Idag ska jag och min mor åka till Moraberg ifall vi hinner, hon ska ut och gå och fika med min moster först. Vi får se ifall det finns tid.. Hoppas det. Jag ska sätta på en film och äta frukost nu, filmen blir Killshot. Frukosten blir rester från helgens middagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback