Melodifestivalen!

1. Sibel -  Stop 
En bra pop och partylåt, inget schlager över den för fem öre men det verkar ju inte som det är meningen nu för tiden så .. ? 

2. ?? - Magisk stjärna
Minns inte hennes namn, Py? Ry? My? Den var sämst iaf.

2 Neo - Human Frontier
Nej nej nej

4. Nån grupp? -  Thursdays
Näää..

5. Anna Bergendahl - This is my life
Blev förvånad när jag såg att hon skulle vara med. Låten är fin, och även hennes röst.

6. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
Den mest Schlageriga av dem alla! Om man nu ska tänka på det..

7. Noll diciplin - Idoit
Delar av gruppen Sk8 som vann Lilla melodifestivalen något år med låten Min största första kärlek. Fastande för den låten totalt och denna har lite samma effekt. Även om det inte är Melodifestival-material men det är ju knappt någon låt som är med, som sagt.

8. Peter Jöback - Hollow
Nej. Inget för mig. Nej.

Favoriter: Sibel, Anna, Pernilla och Noll Diciplin.


Update 1
Tre av mina favoriter gick vidare till nästa omgången - Anna, Pernilla och Noll Diciplin.
Anna fick flest röster! Grymt för henne, 91an från Nyköping. - Vidare till final.
Jag hoppas att Pernilla går vidare direkt till final, och att Noll Diciplin och Neo går till Andra chansen

Update 2.
Neo till Andra chansen
Peter Jöback till till final
Pernilla Wahlgren till Andra chansen
Noll Diciplin ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback