jackie och patrik

vet inte varför jag sa att jag hejade på kristoffer när jag satt och höll tummarna för jackie och patrik i finalen, haha. förresten, hahaha, jag skulle skrivit peppar peppar efter mitt ''jag har lyckats unvdika att se vem som vinner'' för kanske en kvart efter så gjorde jag det...... fast kunde ju inte vara säker på om det verkligen var så, fast jag hade mina aningar. jackie skrev i sin blogg att ''om jag vinner ska jag åka på en resa'' osv. ofta man skriver så ifall man inte vann, haha.. lite konstigt vore det allt. haha, pontus ponuts.. ''jag ställer mig här vid kristoffer och erika för att jämna ut oddsen'', vilken BRA anledning. läste, även detta i jackies blogg, att han blev helt annorlunda på festen efter, han började flirta med alla tjejer och dödshota folk. haha fattar ingenting.. man blir ju nästan mörkrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback