How do you stop a killer who is already behind bars?

Law abiding citizen, filmen som jag fick av mamma igår, var jättebra! Och jag upptäckte ju när jag satte på den att självaste Gerard Butler var med. Filmen handlar kort och gott om Cylde, vars familj blir brutalt mördad av två inbrottstjuvar. När hans advokat går med på att göra en deal med en av tjuvarna blir Clyde galen och tio år senare kommer han tillbaka med en genial plan för att lära alla inblandade i dealen och mordet en läxa. Se den! :-)

Idag skulle jag och F på klassreunion, middag och utgång på Olearys. Nu blir det ingenting av det eftersom jag varken känner mig tillräckligt frisk för att äta restaurangmat, ta mig ner på stan eller vara social. Så ikväll ska jag nog se den andra filmen min mor köpte igår: Ì taket lyser stjärnorna. Efter boken med samma namn, såg den på bio och minns den som helt okej. Men det var ett tag sen så, får se ikväll.

Här är trailern till Law abiding citizen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback