Februari 11


Det går ganska segt i denna blogg för tillfället.. Men nu är jag här iallafall. Iförrgår: Tisdagen, var en obehaglig dag. Delvis var det knas på jobbet och jag kom hem rosenrasande. Delvis bestämde sig min datorsladd för att slänga in handduken och dels var jag med om något äckligt & lite småskrämmande. De glada nyheterna jag skrev om i ett inlägg tidigare bara vände och lyckan blev till förfäran. Kanske berättar mer i ett senare inlägg! Plus allt det där så hade jag ju självklart dagen till ära huvudvärk. Så ja, skitdag. Igår var en bättre dag, efter jobbet åkte jag med Felicia till Moraberg och inhandlade en ny och dyr datasladd. Kvällen spenderade jag mestadels med mamma och pappa framför tvn. Idag slutade jag relativt tidigt, tog en liten promenad i SOLEN och kände hur glad man blev av den! Helkonstigt vad man kan påverkas av lite soltrålar. Sen har jag bara sett tv och ätit mat. Imorgon blir det mer jobb, en kort dag från 7.15-12.15, perfekt tid. Efter det blir det kanske en sväng till stan för att utnyttja lite rabett-kuponger jag fått hem i brevlådan, bla h&m och kappahl. Och Skype med Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback