Axel

Idag har vi äntligen varit och hälsat på bebis! Som fick namnet Axel :) Underbart söt liten varelse, jag blir lika chockad varje gång jag ser en nyfödd bebis. Även fast man vet att den kommer vara liten så är den ju sååå liten så det inte finns. Som en liten docka. Jag kunde inte sluta kolla, gosa, trycka på de små fötterna och hålla i de små händerna. När man kan känna en sån kärlek till en liten varelse som är någon annans så måste det var helt sjukt hur det känns sen när man väl får ett eget barn. Förstår mig inte på de som inte vill ha barn. En stolt storebror fanns det också, men det är klart att det är  tråkgt när den mesta uppmärksamheten går till lillebrorsan. Speciellt när man har varit van vid att stå i centrum hela livet! Men det hör ju till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback