23 feb

Det har varit en tuff dag... Med rita på väggarna, måla på golvet, spotta på sina kompisar, slänga runt saker, mjök över matbord, febriga barn, snö i ansikten osv.. Usch och fy. Och imorgon blir det mer jobb. Hoppas verkligen på en bättre dag för vid lunchtid idag (fick börja tidigare, de ringde.. en till var borta... för få personal, great) ville jag bara gråta, skrika och gå hem. Blev så arg, så arg.. Vissa barn är bara FÖR MYCKET.

Efter jag kommit hem vid kvart i sex ungefär så har jag kollat lite skidor och sen ätit varma mackor och sett på True blood. Nu är jag så slut så jag tror faktistk jag ska gå och lägga mig.. Klockan är ju efter nio så det är väl OK då? Jobbtider imorgon är 8.45-17.15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback