8 december

Jag har varit ledig idag, har tillbringat dagen framför en bra film; Mr and Mrs Smith med ost&broccolisoppa, i Moraberg för att kolla efter julklappar och på stan för att göra lite ärenden. Storshoppade på h&m men som tur var hade jag 250 kronor i rabattkupong och bonus. Dessutom var både min mascara och min rouge på rea. Vilken tur man kan ha.

Och kvällen har spenderats i Vagnhärad hos mina kusiner, födelsedagsfirande.

Jag vill ha en mysig julafton med hela släkten som vi brukar ha. Men det kommer inte hända, eftersom halva släkten inte kommer vara med. Och hur ska man kunna ha mysigt när vi ska åka bort till ett hus som är kallt. Kallt är inte mysigt för mig, kallt är jobbigt. Så därför känner jag mig ganska besviken idag, jag har längtat efter julafton men kanske inte lika mycket längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback