Inte okej

Sveriges första självmordsattentat. Sjukt.. Och enligt hot så kommer det mera.. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Sverige ska vara tryggt. Det är så fel, så sjukt, så obehagligt, så läskigt.  Ska de låta hela svenska folket lida för ett par jävla MÅLNINGAR som EN person, Lars Vilks, gjort? Och de svenska soldaterna nere i Afghanistan, de har inte gjort någon något illa som jag har fattat det.. Så jävla sinnessjukt. Det känns som att man hamnat mitt i ett avsnitt av 24. Overkligt

Han bar sex sammankopplade rörbomber men bara en exploderade.
Han hade också en ryggsäck med full med spikar och ett misstänkt sprängämne.
– Hade den exploderat på Drottninggatan hade det blivit en massaker, säger en källa.
Från aftonbladet

Ja som sagt... sjukt. SJUKT!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback