Fredagen

Fem minuter efter att jag kom till jobbet igår hade jag bara lust att gå hem igen. Två killar börjar bråka och den ena biter den andra över hela kinden och allt jag kan tänka är 'hannibal' och när jag sliter isär dem så trodde jag nästan att kinden skulle följa med. Men det gjorde den inte som tur var men där blev ett stort rött bitmärke över precis hela kinden resten av dagen och jag vet inte hur många dagar framöver. Ganska chockerande händelse. Dagen fortsatte lite i samma mönster.. När jag äntligen slutade var jag en sväng i moreberg, och sedan i brunnsäng hos min moster för att hämta lite saker och träffa henne, jenny, vilmer och axel. Senare på kvällen hamnade jag återigen i brunnsäng men denna gång hos Sara där vi såg Idolfinalen. Vinnerlåten var sådär.. Jay vann. I eftersnack kallade han Idol för barnprogam. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback