Skor..

Jäklar alltså, det är verkligen kvavt ute. Man kan nog gå i shorts ett tag till för idag svettades jag i leggings. Och faktum är att jag hittade ett par höstskor på Skopunkten, men jag är lite osäker.. De sitter inte så bra som jag hade velat. Ska upp till Stockholm och kolla efter skor också, så får vi se hur det blir sen.

Hittade ett par fina höga skor också men som TUR var så var 38orna för små och 39orna lite för stora. Väldigt bra för annars vet jag inte ifall jag hade kunnat hålla mig. Jag borde verkligen inte lägga pengarna på skor jag inte behöver just nu. Men i andra fall så är det alltid sjukt störande att ha fötter som ofta är mtt emellan två storlekar.. speciellt när man verkligen vill ha ett par skor. Ett par gummistövlar blev det också, jättesköna och ganska fina faktiskt. Till jobbet. Det är verkligen på tiden att jag skaffar ett par gummistövlar efter att ha jobbat på dagis i två år haha..

Nu ska jag ta och vara snäll och fixa ihop lite bilder som min släkt vill ha från lite tillfällen, bland annat ifrån USA-resan. Tänkte försöka lägga upp lite på facebook också men det är så många bilder så det känns jobbigt.. Men någon gång så.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag känner samma sak med mina Italienbilder, så jobbigt att lägga upp bilder när det är så himla många..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback