This summer..

Hej kära ni. Jag är på lite bättre humör nu för jag har precis pratat med Sara i telefon. Hon har precis bokat biljetter till oss från Newark till Miami och det betyder att allt är färdigbokat nu. Den 13e juni (om snart två månader!!) flyger jag och släkten med samma plan till Newark (New jersey). Där möter vi Sara och därifrån flyger jag och Sara i ett plan och släkten i ett plan ner till Miami. Vi ska på ett fint hotell mitt på South beach. Mitt i smeten. Jag längtar efter 10 underbara dagar där. Den 23e åker vi alla med samma flyg upp till Newark igen, men därifrån åker jag och Sara hem till henne (!!!) medans släkten åker hem till Sverige. Då väntar en vecka med Sara i New jersey och New york. Fira midsommar. Få se hur Sara bor. Få se NEW YORK. SHOPPA!

Cirka två månader och en vecka kvar alltså..

Idag har jag sett på tv, tränat, spelat lite gitarr och ätit kiwi. Haha.. det sammanfattade dagen typ. En läskig sak som hände när jag och Sara la på var att min arm började krampa. Eller jag vet inte hur jag ska beskriva det, men det gjorde jätteont och handen kändes lite avdomnad så jag var typ säker på att jag skulle få en hjärtattack eller något haha, för har hört att det kan bli så innan man får en. Det slutade inte och har fortfarande inte slutat helt men det har avtagit. Jävla konstigt. Vad hände där liksom? Aldrig varit med om liknande.

Ska se dagens Andra avenyn-avsnitt innan jag sover.




Kommentarer
Postat av: Sara

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY :D! så jäääävla nice att det äntligen är bokat! jag e glad ^^



Saknar dig, men snart ses vi min älskade, SNAAAART :D!



<3

2010-04-08 @ 00:06:29
Postat av: Camilla

WIHO :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback