2 cool 4 you

Vet ni vad? Min syster är grym. Jag är verkligen ledsen att det är över. Att hon sjöng fyra låtar som gick jättesnabbt och efter den ribban var lagd verkade allt annat som kom efter mediokert. Jag är stolt. Jag fick rysningar. Hon har utvecklats som fan på bara ett år, det är det som är så coolt. Var stunder jag inte kunde förstå att det var hennes röst och att det var hon som stod där uppe på scenen. Pondus. Tårar i ögonen fick jag också vid något tillfälle. Haha herre.. Ett fint tandställningslöst leende kunde hon leverera också ;) Det var lite roligt när min favoritlåt genom tiderna skulle framföras (inte av Linda). Den blev.. totalt massakerad. Värsta jag varit med om. Personen som sjöng kunde varken text eller melodi. Tänker inte skriva vilken låt det är ifall personen ifråga mot förmodan skulle läsa denna blogg, men om ni hängt här ett tag lär ni kanske veta. Eller kanske inte. Men det var ingen härlig upplevelse ska jag säga er!

 

 





 
Jag.måste.klippa.mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback