April 21, 2010

Vilken jobbig dag, jag var så äckligt trött. Kvart i sju - halv ett. När jag slutade åkte jag hem och sov. Det var jäkligt skönt. Fast inte var jag mycket piggare när jag vaknade. Bara äckligt seg. Äckligt väder har det varit idag också. Snöblandat regn. Blött överallt. Inte mysigt. Dagens enda positiva var lunchen, sjukt god fisk. Ingen annan lagar bättre mat än hon på mitt jobb. Skulle gärna anlita henne som kock här hemma. Finns nästan ingenting hon gör som är äckligt, och jag är ändå rätt kräsen när det gäller mat. Imorgon hoppar jag över till en annan avdelning för dagen, det ska bli skönt. Omväxling. Till de största barnen som jag varit mest hos, känner och tycker om mycket. Men kan det inte vara lite bättre väder imorgon? Orkar inte gå ute i blask. Det är bara så himla tråkigt och deprimerande. Alla barn tjatar om att de vill gå in för de fryser eller är blöta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback