klappat och klart

Idag skickade jag iväg det påskrivna kontraktet till han som jag, felicia, alex och linnea ska hyra boende av på gotland i sommar. så nu är det fixat och klart! kan man ju hoppas. det har liksom krånglat en hel jävla del med denna gotlandsresa. men nu är det förhoppningsvis lugnt. peppar peppar... ?

på kvällen har jag tränat och när jag kom hem tog jag ett bad. jag badar jätteofta nu för tiden, det är ju hur skönt som helst. efter det väntade världens godaste kycklingsallad. och världens bästa program. som var skitbra idag. vampire diaries.

idag ska jag gå och lägga mig relativt tidigt. orkar inte sova bort hela dagarna. hoppas verkligen på lite jobb nästa vecka!

2008 gotland


Kommentarer
Postat av: Felicia

wiho :D

2010-04-16 @ 12:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback