Min dag!

Tjaaaaa. Kom hem från gymmet alldeles nyss där jag och Felicia hängde ett tag. Så nu kan man äta födelsedagsmiddag utan att få dåligt samvete! För jag fyller ju år idag. Även om det inte är nå vidare speciellt att fylla 21 så är det ändå speciellt att fylla år, det är en enda dag på året som betyder lite extra och är ens egna dag. Nästan. Finns ju fler som fyller år på samma dag.. hehe. Men ändå. Med oss hem köpte vi tårta som släkten ska få ikväll när de kommer. Själv äter jag inte tårta.. ville tycka om tårta förut men nu inser jag att det är ju lika bra att inte göra det eftersom de verkligen är rena rama kaloribomberna! Om man nu ska tänka så :D Jag ska duscha nu innan familjen börjar komma hem från jobb och skola, sen blir det middag och senare fika med släkten, som sagt.
   

Kommentarer
Postat av: allie

grattis grattis!

Postat av: Camilla

Taaack :)

2010-04-20 @ 21:00:43
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback