Jobb och träning

Är så himla trött efter dagen.. Klockan sju ringde de och ville att jag skulle jobba, jag ville ta livet av mig lite som varje gång någon ringer och väcker mig på morgonen och säger att jag ska skynda upp och jobba, och sedan stack jag till jobbet. Var ute större delen av dagen, i solen! Höll på att svettas ihjäl på eftermiddagen. Klockan halvfem när jag slutade stressade jag hem, hann bara byta om och cyklade till Friskis. Väl där märker jag att passet jag tänkte gå på började halv fem och inte hel. Suck.. Så då gymmade jag istället. Efteråt har jag bara dött i min säng till Dating in the dark och Desperate housewives. Imorgon börjar jag kvart i sju.. Så det är nog dags att sova nu om jag ska få några timmars sömn iallafall. Kan ju glädja mig med att jag slutar tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback