För aliens finns ju inte på riktigt och människor kan inte sväva

Jahaja. Kan ju börja med att säga att jag aldrig tänker tippa på ritkigt, med riktiga pengar alltså. Med tanke på hur det slutade igår. 2-0 till Barcelona slutade matchen. Jag som satt på helspänn hela kvällen och väntade på sms från jesper som berättade när det blev mål.. Jag och Felicia åkte och hyrde film, det blev en skräckfilm som jag hade sjukt höga förhoppningar på på grund av en viss man men den var väl inge vidare. Inte så att vi var tvugna att stänga av iallafall ;) The fourth kind hette den. De visade ''riktigt'' material från en händelse men vi kom fram till att det inte var på riktigt. För aliens finns ju inte på ritkigt och människor kan inte sväva. Eller ja, liv på andra planeter kanske det finns men inget som kommer och rövar bort oss, får oss att sväva eller bli förlamade. Bullshit. Var väl för att vi inte trodde på det för fem öre som det inte var läskigt för fem öre heller. Så filmen är ingenting jag rekommenderar.
 
När jag kom hem igen efter att ha lämnat tillbaka filmen och skjutsat hem Felicia så gick Exorcisten: Begynnelsen på tv! Jag satt och såg nästan hela filmen bara för att få se slutet då demonen tar över en kropp och blir sådär demonig som bara blir i Exorcisten. Mörk röst, klös i ansiktet och jävligt kinky. Haha. Älskare. Jag och Felicia har ett förflutet med Regan (Exorcisten 1). Hon kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Firrarna på Maxi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback