18.46

Det blev hårt idag, både gympapass och gym. Var lite orolig för min hals som varit hostig och ond i helgen men den mår jättebra! Härliga regnskurar möttes jag av både när jag cyklade dit och hem. Fast det gjorde inte så mycket, det luktade blöt asfalt = sommarlukt.

På vägen hem såg jag en liten kaninunge sprina omkring i en trädgård. Oklart ifall han hade rymt från någon bur eller fick springa fritt. Den var svart, liten och söt med hängande öron. Ville ta med den hem. (vet någon som skulle gjort det också) Jag ska skaffa mig en kattunge när jag flyttar hemifrån. Har säkert tjatat om det många gånger i denna blogg.. Att jag hatar djurhår (i mat, på kläder, soffor osv) får jag väl leva med antar jag. Och allergisk är jag också. Men bara lite. Nu ska jag hitta på någon middag! Min nya favoritlunch är ost&broccolisoppa. Den är så jäva god. Och knäckemackor med kaviar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback