Stay in the right lane!

Heej. Igår kom jag hem med en väska, en lång tshirt och en ring från Stockholm. Och present till Frida. Letade som en galning efter två par skor, de som jag hade i bloggen förut och ett par andra, men bloggskorna hittade jag inte alls o de andra bara i fel storlek.. Himla lyckat.

Ikväll blir en rolig kväll, tror jag! Om en timme ungefär ska vi åka till Frida som har 20årsmiddag. Där ska vi ha trevligt med en massa flickor för att senare dra ner till 550 om jag har förstått det rätt.. Eller det var inte helt bestämt men lät som det lutade mot det. Så nu ska jag börja fixa. Börja med att måla naglarna, som jag ALLTID glömmer. Kommer säkert glömma det minuten efter jag publicerat detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ska till Södertälje, så vi ses där! :)

Postat av: Camilla

Ja vi sågs, synd bara att det sööög :p

2009-09-27 @ 16:11:30
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback