Sept. 20, 2009

Idag har jag sett Idolrepriser hela dagen. Fastän jag redan sett dem.. På tisdag börjar slutauditionen, det är den som är bäst! Jag har även hängt kvar i min säng tills för en halvtimme sen, då jag tog tag i det hela och duschade. Ska ta mig något att äta nu, se One tree hill klockan sex på femman och sedan runt halvåtta ska jag, Alex och Felicia åka till Sara. Säga hejdå. Imorgon på morgnen går hennes flyg.

Det är som det är med det, orkar verkligen inte vara ledsen.. Även om det kanske kommer bli värre senare. Sara kommer ha ett så bra år och få en riktig upplevelse. Ett år går inte fort, som vissa säger, men vi överlever här hemma. Vi har ju henne på msn och i camen. Och dessutom så ska vi ju hälsa på. Jag ska minsan spara pengar.. Ett perfekt tillfälle att åka till USA som jag alltid har velat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback