Kvällens sysselsättning.

Kamerajäveln. Jag fick upp batteriluckan på kameran.. Bara det att nu är jag två tumnaglar fattigare. Lite deprimerande.. Jag kämpade hur länge som helst, till slut gick den upp. Så skulle jag prova ifall jag fick upp den igen så jag stängde den, så fick jag inte upp den igen... haha. Svor åt mig själv som var så dum att jag stängde den men en efter många om och men fick jag upp den igen. Nu är den öppen och förblir så. Fast man kan ju inte använda en kamera som har en öppen batterilucka?? Fuuuuck. Jag har iaf insett att det inte är nått skum som gjort detta, utan snarare så att den gått sönder eller nått.. Av fallet. I skummet. Jag är så jävla klantig.

Hur lyckas klockan bli halvtvå-två varje kväll (natt) när jag ska sova?? Ringer de från jobbet imorgonbitti har jag ju ingen chans att få vara utvilad.. Skit. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback