Jordens sämsta filmhyrare

Har lust att slänga ut datorn. Precis allt funkar utom facebook. Och precis där vill jag gå in just nu. Och precis så har det varit halva dagen. Bara på min dator och ingen annans.. Allt händer alltid på min dator. Sjuka skumma saker, som inte går att förklara varför de händer.

Eftersom jag får melj av facebook när det händer saker så vet jag vad folk skrivit till mig men kan inte svara.. Något frustrerande. Men så ni som skrivit vet iaf. Eftersom jag råkar veta att en viss person tror att jag inte svarar för att jag är arg ;) Så är icke fallet!

Jag, Sara och Felicia.. Jordens sämsta filmhyrare. Kommer inte ihåg senast vi hyrde en film och sa att ja, den var ju faktistk bra efteråt. Konstigt och skumt är det alltid. Fattar inte?? Vi får fan skärpa till oss, ändra taktik eller något. När Alex var med gick det minsan bra, då såg vi ju Slumdog millionaire. Idag hyrde vi Boy A. Hade fått massa bra kritik, bla. ''På snudden till perfekt'' osv.. Men ändå var den helt meningslös. Seg. Tråkig. Konstig. Skum. Asdålig.. Sen den inte.

Jaja, dags att sova, imorgon är ingen glad dag direkt. Måste samla lite krafter..

Just fan, min kamera.. Jag fixade den. Den mår HELT bra. För tillfället iaf.. WOHO.

Bara Sara kan ha popcorn uppstoppade i näsan o samtidigt se söt ut!! Haha.. <3 (dont kill me;D)

Kommentarer
Postat av: alex

Äsch ni saknade mig helt enkelt ;) Jordens bästa filmhyrare! hosthost NOT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback