En av femtiotvå..

Åh. Idag tänkte jag på Sara.. och saknade henne så himla mycket. Förstå hur glad jag blev då när hon kommer in på msn och ber mig logga in på skype. Har precis pratat med henne i ganska precis en timme, fått höra hur hon har det, vad som händer och fått berätta hur saker är här hemma och vad som hänt. Gud, jag kan inte fatta.. En vecka har gått. Känns som en månad. Men det är 1 vecka.. Av 52 stycken. Man märker verkligen hur mycket man bryr sg om en person och hur mycket man behöver en person när den ''försvinner''. Klump i magen.. :(




Kommentarer
Postat av: Sara

Hemska bilder XD aya, bjuder på dem :P..Saknar dig så sjukt mycket..kunde hålla tillbaka tårarna när jag pratade med familjen men när jag pratade med dig och om hur mycket jag saknar er alla så brast de..:(. Men vi får prata ofta..



Älskar dig så sjukt mkt<3

2009-09-28 @ 03:50:51
Postat av: Camilla

Mmm.. Det får vi verkligen göra or I won't survive;p



Och jag dig hur mycket som helst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback