Fridas 20årsmiddag och utgången som aldrig blev av..

Jättetrevlig kväll hos Frida med en massa god mat och härligt sällskap. Det roliga slutade dock då vi skulle ut, stod i 550kön i ett bra tag innan vi gav upp. Jag tog bussen hem och såg One tree hill istället.

Idag har jag sovit hur länge som helst. Och, nu på kvällskvisten, har jag dammsugit. Äntligen, säger jag bara. Kan nästan hålla med mamma som sa att mitt rum började bli en hälsofara. Men nu är det rent och fräscht, ska ta och byra lakan också när jag ändå håller på. Så blir en god natts sömn inatt hoppas jag. Drömde ju mardröm denna natt igen, jag undrar varför?? Fyra dagar irad, det är fan konstigt. Men som sagt. Nya lakan kanske gör susen ;)

Förresten.. Jag GLÖMDE måla naglarna. Jag är fan helt otrolig!




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback