Torsdagen

Jobbade idag på dagen, börjar bli sjukt trött på det jag gör.. Måste börja se mig om efter något annat sätt att tjäna pengar på så jag kan börja må lite bättre, slippa ångest. Fast idag när jag slutade mötte jag två kollegor på kontoret som bara öste beröm över mig och sa att föräldrar och barn hade sagt snälla saker om mig. Sånt är ju alltid roligt att höra! Om jag slutade jobba som vikarie där finns det helt klart barn jag skulle sakna.

Vid kvart i fyra när jag slutade åkte jag hem, hämtade bilen och åkte för att möta Sofie på stan. Vi kikade på Kom och C efter Halloweenoutfits! Efter det åt vi på Nancys, vilket var gött, har inte ätit där på länge. Sen kollade vi vidare efter något att ha på oss på lördag, hittade ingenting. Jag kände en starkt vilja att hitta fjäderörhängen, helst svarta. Vi letade som galningar innan vi till sist hittade ett par på JC, dock inte precis som jag tänkt mig men de funkade! La undan lite saker också, ska ner på stan imorgon då jag är ledig och fortsätta leta efter något att ha på mig. :-)

Ser på Postkodsmiljonären nu. Senare är det Criminal minds och sen däckar jag nog.
Känner mig helt slut och huvudet gör ont.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback