Time to say goodnight.

Hellu. Har testat kameran nu. Jag tror jag gillar den. Svårt att säga när man inte använt den i situationer man planerar att använda den till, men det är väldigt lik min förra så det blir nog jättebra. Ska behålla den iaf. Weho.

Jag har haft ont i huvudet hela dagen och kvällen, mindre roligt.. Fick reda på nyss att jag ska jobba imorgon också, börjar halv åtta. Med tanke på min huvudvärk just nu känns det sådär, men förhoppningsvis är den borta till imorgon. Mer pengar, weho. Eftersom min klocka ringer tidigt så ska jag gå och sova nu. Ska bli skönt att slippa huvudvärken. Senast i förrgår sa jag till någon, minns inte vem det var, att jag nästan aldrig har huvudvärk nu för tiden, inte ens knappt något när jag jobbar som jag alltid hade förut. Efter det fick jag ont i huvudet igår och idag. Vadfan??? Glömde visst säga peppar peppar!! My bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback