Onsdagen

Hejhej. Idag mötte jag och Felicia Alex på stan för en lunchdate. En mycket trevlig sådan och det var skönt att prata av sig. Provade på, rekommenderat av Sara, Trattens specialtoast med kycklingfilé och avokadosås. Himmelskt god! Den kommer definitivt ätas flera gånger. På tal om Sara så saknade vi henne. Två timmar gick fort och när Alex skulle ta bussen hem för att laga mat innan träningen så gick jag och F på stan en stund. Träffade på Frida som hakade på och efter ett besök på bokhandeln (införskaffade mig en ny almanacka) och lite mer så gick vi till Sandys där Frida skulle köpa med sig mat till jobbet. De hade de allra godaste och konstigaste glassorterna där! Den jag föll mest för var nog Strawberry Cheesecakeglassen. Men jag behärskade mig, man ska ju inte äta glass mitt i hösten. Konstigt att det där Sandysstället tydligen funnits där i flera månader och jag har inte sett det en enda gång... Hehe.

På kvällen har jag sett Twilight och i och med det längtat tills nästa film kommer på bio i november. Även sett OC, Greys och Heroes. Christine och Vänner.. En hel del serier med andra ord. Men nu ska jag nog se Andra avenyn eller sova. Vi får se vilket..





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha camilla du är en riktig smygfotare :P märkte inte ens att du tog kort =) // frida

2009-10-09 @ 14:19:59
Postat av: Camilla

hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback