Onsdag

Idag har jag jobbat, som sagt. Stått och gungat gungor i snöfall och hört kommentarer som ''Det snöar på min snippa''. Haha. Fan alltså. Jag trode jag skulle frysa ihjäl imorse när vi var ute. Fy fan va kallt. Måste skaffa mig en varmare jobbjacka, synd bara att det kostar så mycket med jackor.

Efter jobbet åkte jag till Moraberg, fick äntligen min externahårddisksladd som glappar bytt och så kollade jag på kameran jag tänkt köpa och frågade lite om den. Ska nog beställa den från internet eftersom den var 400-500 kronor billigare där.

Efter jag kommit hem jag har skypat med Sara (finally), diskuterat barnnamn med Jenny (som är i v. 24 nu) och sett på Greys. Visade sig att namnet jag har till mitt framtida flickbarn ligger högst upp på
svenskanamn.se's Namntoppen 2008. Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback