My love

Hej. Jag sitter här trött som få och lyssnar på Melissa Horn på spotify. Idag ringde de vid nio och vid tio var jag på dagis. Jag älskar att få så mycket jobbtider!! Men gud så slut jag är när jag kommer hem. Men gud så glad jag kommer bli när jag får lite pengar att köpa julklappar för sen i december. Nu kommer jag även har råd att spara pengar till (förmodligen) maj då vi (förmodligen) ska åka till Sara. JAG VILL ÅKA NU. Och helst stanna hela året. Påtal om Sara så hade vi en Skype-date vid halvfem idag som vi båda lyckades komma ihåg. Woho! Vi pratade i förtio minuter och när jag såg efteråt att det var så länge så fattade jag ingenting, det kändes som en kvart. Idag har det gått precis en månad sen hon åkte. Oj vilken lång månad.. Känns som situationen alltid varit som den är nu. Kan tiden gå lite fortare please? Gärna till maj 2010 då jag kommer få åka till New york OCH träffa Sara. Förstå vilka underbara veckor!

Jobbdagen var helt okej, förmiddagen gick fort för då kom brandkåren och körde in sin bil på gården. Alla barnen stod med öppna munnar och lyssnade när de förklarade och visade en massa saker. Alla inklusive jag själv hoppade högt när de, när de skulle åka, satte på sirenerna. Och, påtal om något helt annat, så såg jag Sveriges största skalbagge. Det var så jävla äckligt, fick rysning efter rysning. Det såg ut som en leksaksskalbagge, så stor och fyfan. Gissa hur mesig jag kände mig med mina rysningar och ''fyyy'' när en av brandmannen tog upp den, haha! Skalbaggar är inget jag tycker är speciellt äckligt, inte som typ spindlar eller tvestjärtar, men denna var ju i en klass för sig.

På eftermiddagen gick det snabbt för då satt jag vid ett bord och pysslade hela tiden. Gjorde pärlhalsband, rönnbärhalsband, målade kikare och ritade och klippte julstjärnor.

Och nu ska jag gå upp och hämta en hemgjord hamburgare och sätta på ett avsnitt av Alias.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill också att ni ska komma NU NU NUUUU! Hoppas hoppas hoppas att det blir av!



Älskar dig<3

2009-10-23 @ 05:56:07
Postat av: Camillac

det kommer bli av! <3 älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback