Mot stan!

Godmorgon! Jag ska göra mig iordnig och sen möta min kära mor och hennes kompis på Tratten för lunch. Sedan ska jag göra mitt konto osäkert genom att gå på stan, jag vet så mycket jag vill ha. Bland annat ett par alldeles för dyra skor på Din sko, det kan mycket väl vara mina drömskor. Väldigt fina. Frågan är bara ifall jag skulle kunna gå i dem en kväll ute på krogen. Men det är sånt man får ta reda på. Fast skulle ju förstås vara lite tråkigt om jag la en massa pengar på dem och sen inte kunde använda dem. Jag vill dessutom till Skopunkten, har spanat in ett par skor där som jag faktiskt behöver. Behöver ett par vinter-utgångs-skor. Stängda, så att säga. Med nitar och sånt. Sofie hade köpt ett par med långa skaft därifrån, vilka jag fick se igår, de var jättesnygga. Det är ju dessutom relativt billigt på Skopunkten, va? Eller så vill de bara att man ska tro det.

Måste iaf hitta något att ha på lördag, det är huvudmålet denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback