Mammas pojkar och Heroes

Nu börjar Mammas pojkar på fyran. Typiskt sådant program som finns i USA och som de tar och gör i svensk version vilket slutar i katastrof. Finns ingen chans att dramatiken som finns i USA ska kunna finnas i en svensk version.

Ikväll är det säsongsavslutning av Heroes 22.40 - 00.30. Jag måste se det.. Lite jobbigt bara att jag måste sätta min väckarklockan på 04.45 (!!!) för att gå upp och jobba. Blir förmodligen ca fyra timmars sömn. Kommer bli en lång och trött dag. Men det är det värt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

04.45??? Herregud, när börjar du?

Postat av: Camilla

haha ah jag vet, h e r r e g u d. Jag börjar kvart i sju. Sätter klockan på kvart i fem. Snoozar en halvtimme, går upp kvart över fem. Duschar och allt och sen till jobbet halvsju.

2009-10-09 @ 00:18:41
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback