Kanelbullens dag


Idag är det kanelbullens dag som jag förstått det. Skulle det ha varit vaniljbullens dag (varför finns inte det??) så hade jag kunnat äta en vaniljbullen bara för saken skull, men eftersom jag inte gillar kanelbullar så har jag inte ätit någon. Eller okej, jag kan erkänna att en varm nygräddad kanelbulle är gott. Och Elin lagade en gång jättegoda kanelbullar. Men i praktiken gillar jag dem inte speciellt mycket.

Istället för att äta bullar så har jag sett Idolrepriser och One tree hill, ätit hemgjorda hambugare och sett mer One tree hill. One tree hill säsong ett från box och One tree hill säsong sex som går på tv. Jag kan inte få nog. Och idag i säsong sex var Peyton och Lucas bröllop. Och jag vet inte hur många gånger jag fick tårar i ögonen under programmet. Har nog aldrig varit så fäst vid en serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback