Frustrationer...

Torsdag. Har varit en ganska hemsk dag, känt ungefär tusen ggr att jag vill gå hem och gråta. Så kan det vara ibland. Jobbade halvåtta till halvtre. Kände att jag hade noll tålamod och blev så fruktansvärt trött på allt ONÖDIGT tjafs och skit. Seriöst hur mkt FINNS det att tjafsa om egentligen. ''Du krockade i mig!'' ''Nej du krockade i mig!!!'' ''Nej duuu krockade i mig'' Båda storgrinar. Jag vill dö för jag blir så irriterad. VEM FAN BRYR SIG VEM SOM KROCKADE I VEM. För.i.helvete. Nej som sagt.. detta var en sån dag jag bara inte orkade med sånt jävla skittjafs. Detta eviga skittjafs. Imorgon börjar jag åtta, hoppas för guds skull att dagen blir bättre.

Helgen är lite oklar för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback