Bad night.

Godmorgon. Det är verkligen en god morgon. Det har däremot inte varit en god natt.. Drabbades av samma skit som jag hade för någon/några månader sedan. Det är sjukt jobbigt, vet inte vart jag ska ta vägen! Kan inte slappna av och därför inte andas ordentligt. Gick och la mig straxt efter elva och klockan var väl tre innan jag somnade in.. Däremllan var hemska timmar. Tack gode gud för den varma vetesäcken, utan den skulle jag nog legat och kvidit hela natten. När jag vaknade kände jag mig helt skör, vågade knappt röra på mig ifall det skulle komma tillbaka men nu mår jag bra. Fan, vet inte ens vad det är som händer när det blir så? Men läskkigt är det. Tankar som far igenom huvudet är ''Hur ont gör det att föda barn när detta gör såhär ont?'' och ''Vilken tur man har som är frisk och inte ligger med sånna här smärtor varje dag som vissa gör''. Och ''VADFAN SKA JAG GÖRA JAG DÖÖÖÖÖR''. Hehe.

Jag hade tänkt åka till Skopunkten idag men nu sov jag så länge pga. sömnbristen inatt så jag hoppar nog det. Ska duscha och sätta på mig min klänning så mamma kan möta och lägga upp den. Sen ska jag försöka få lite klarhet i kvällen, vet inte om jag ska med till min kusin och käka eller om jag måste äta hemma eftersom det kan bli sent där. Måste ju hinna till förfesten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback