yesterday

Gårdagens förfest hos Felicia kan sammafattas med: Sång och spel. Och en hel massa dricka. Sånger som En och två och tre Huliganer och En elefant balanserade (haha, battle i form av tjejerna med den förstnämnda sången vs. killarna mend den sistnämna sången). Spel som ölspelet, The hulahula-game (som vi förtvivlat försökte lära killarna, och till slut gick det!) och andra som såvitt jag vet inte har några namn. Var en trevlig förfest iallafall, men som vanligt gick tiden fort och kvart i tolv tog vi taxi ner på stan till The Strip. Klockan halv två var jag ute igen och kände verkligen för att ringa Sara. Så det gjorde jag. Och som jag sa till henne, det kändes som att hon bara var hur nära som helst, bara satt hemma eller så. Inte tiomiljoneretttusenåttahundra mil härifrån. Det var skönt att prata med henne. Efter det tog jag bussen hem. Innan det skickade jag detta sms till mamma: ''Jag är påväg hem nu. Ensam. Så du vet. Så om jag inte är hemma innan halv är jag död''. Haha. När jag kom hem såg jag OC. Alltid lika roligt att försöka hänga med i serier när man är full.

Thim vet hur man tar kameran


Killarnas kamera a.k.a Tegelstenen


Felicia sänder en hälsning


Emil bjöd på shots


I Felicias kök


Thim och Marcus langar posen


Felicia och Johanna var söta som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback