Oh, do you wonder where it starts?

Goddagens. Jag har just sett på en massa videor som jag har på datorn. Uppträdanden, morfar, Vilmer, fester och en massa. Två filmer berörde mig mest: En film på morfar när han fyller 75 och vi sjunger Ja må du leva för honom. Minnen! Sjukt hur en människa som är död kan kännas så levande när man ser på dem sådär. Andra videon fick mig att gråta, det var en video när min syster har uppträdande med sin klass, hon sjunger Leaving town alive (av Bethany Joy Lenz) och hon är så himla duktig. Vi kommer sannerligen inte alltid överens men när det kommer till hennes sång är jag så fruktanssvärt stolt. Det där är MIN syster, hade jag lust att ropa då. Haha. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen datea gitarren lite, man blir ju så sugen när man kollar på alla uppträdanden och videor när vi sjunger. Synd bara att min näsa är täppt och min hals är hes, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback