Nov. 4, 2009

Hej. Ligger under min filt med tända ljus och känner mig sjuk och kall. Eller lite sjuk iaf, har ont i ena halsmandeln och i huvudet. Känns inge roligt alls. Tidigare idag mötte jag och Felicia Johanna på Tratten och tog en fika/lunch. Tratten borde verkligen göra någonting åt kylan på övervånigen, det är svinkallt. Inge skönt alls??? Men på nedervåningen där de själva håller till är det minsan varmt. Känner knappt för att gå dit mer för hur skönt är det att sitta där när man fryser i jacka, mössa och halsduk tilll och med. Vi hade iaf en mysig fika och när Johanna tog bussen för att jobba besökte jag och Felicia H&m, och jag vet inte riktigt vad som hände med mitt shop-förbud för jag kom därifrån med en ring, ett par vantar och ett linne. Men funderar på att lämna tillbaka linnet, får ju fan dåligt samvete. Haha. Fast det kostade bara 100 kronor.

Och idag var det svinkallt ute, med små smöflingor. Frös ihäl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback