Made my day

Jag fick fina blommor, en hundralapp och choklad av mamma. Jag älskar min mamma. När jag hade tackat henne och börjat se OC kommer hon ner med något mer inslaget i blompaper. Vad nudå, tänkte jag. Mer blommor? Räckte det inte med de jag redan fått? ''Ett blombud!'' säger mamma. ''Det kom ett blombud och lämnade de här''. Klockan var då kvart i tio. Vi fattade ingenting, både blev helt WOHOHOHOHO. Haha. Lite exalterade sådär. Och jag tänkte tillbaka på gymnasiet då jag fick en anonym ros på Alla hjärtans dag av, som jag senare fick reda på, en kille i en parallellklass. Hur som helst, jag öpppnade. En röd stor ros. Ett kort. En lott. Från mormor kanske? sa jag till mamma. Men på kortet stod endast ''Grattis =)''. Åh så frustrerande det var, hur nice det än är att få en ros så är det ju så jobbigt när man inte vet från vem. Men så gick det upp för mig! Att jag nog visste vem det var. Och jag hade så rätt. TACK. Efteråt kunde jag inte sluta le.. För vem skickar blombud från Göteborg? Haha. Knasboll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback