Lördag (halloween) och söndag

Hej! I lördags blev allt så jättebra till slut. Sofie kom till mig och vi fixade iordning oss och så. Till Familjen och Sex on Fire, våra favoriter såklart ;) Så blev vi bjudna på förfest hos Robin så vi beställde en taxi och åkte dit. Där var våra kära killkompisar och några fler, blev en jätterolig förfest för min del iaf. Eftersom Sofie och jag hade varsin mask och killarna inget så tog de fram sin kreativa sida och klädde ut sig till: Ölman, kille med kastrullhatt, påse och mumie. Jättesnyggt alltihop. Låter bilderna tala för resten.

Tiden rann iväg, som när man har roligt, och rätt sent kom vi iväg till Olearys eller The Strip som det heter.. Lagom kö, lagom folk. Jättebra utekväll! Med en massa folk man kände, dans och snygga utklädslar! Missade dock säkert att hälsa på hälften jag kände eftersom jag var lite väl förfriskad. Efter lite mat på Sibylla, Kringlankiosken och lite bråk med två kärringar om taxi så kom jag, Sofie, Jocke och Emil hem till mig iaf. Däckade gjorde vi sen.

Dagen efter åkte vi och åt mat på Mc Donalds, vilket var ett litet äventyr i sig då Jocke fortfarande var utklädd. Inte till något så vanligt som doktor eller skelett, utan till tjej. Haha! Tjejpirat, närmare bestämt, tror jag det var? ''Haha kolla där barn!'' sa en mamma och garvade. Jocke tog illa vid sig och blev ledsen, alla skrattade ju åt honom. Haha ;) Efter att Emil blivit hämtad av Tom och Jocke blivit hemskjutsad åkte vi till Jackan och såg på lite bilder från Notboa med han, Pontus, Robin och Putte. Jättefina bilder, favoriten är Jackan i badbyxor med Sofies röda mössa och en lykta i handen. (den finns längre ner) Året julkort, kom vi fram till. Vad glada Jackans släktingar kommer bli när de får det kortet! God jul.

Vi åkte till Robin och hämtade min halsduk och sen åkte jag hem och tog ett bad. Dog i min säng och såg på tv. Sönagens tvkväll i form av One tree hill, Gossip girl och Vem kan slå Filip och Fredrik. Tråkigt bara att de förlorat två gånger i rad nu, programmet liksom tappar sin charm då. Sen såg jag slutet av Knocked up, ganska dålig film.






















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback