Juljulstrålandejul

Hej. Har haft lite sorg i mitt hjärta idag. Även sorg i magen i form av värk. Ganska kasst. Jag började dagen med att se OC, fortsatte med att sätta på julmusik, damma och julpyta en liten liten aning. Bestämde mig sedan för att fortsätta med julpyntet och tog mig upp på vinden, hittade mina julsaker, tog ner dem för stegen OCH fällde ihop och upp stegen i taket igen alldeles själv. Duktigt av mig. När jag väl kom ner och stank vind så hade julpyntssuget försvunnit och jag övergick till att rensa bland gammalt smink, slängde en hel del gammalt äckligt. Sen satte jag igång att göra en julsångslista på Spotify, och sedan letade jag upp bästa sidan att fixa en julklapp på. Fixade och beställde julklappen. Perfekt. Tog sin lilla tid, nästan hela kvällen. När min mage inte gjorde lika ont längre åt jag och såg på Paradise hotel. Ingen där verkar ha problem med att ha sex i tv, inte..

Imorgon är det första december. Och nu ska jag läsa Twilight och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback