Tisdag 23.15

Hej. Sitter här och hostar mig själv till döds just nu känns det som. Blir nästan lite orolig ibland när det är så tjockt i halsen att jag inte kan andas. Ingen härlig känsla. Kostiga är att det kändes så mycket bättre idag på dagen, men nu när kvällen kommer är man tillbaka på ruta ett och känner sig lika död som tidigare. Jag som trodde jag var på bättringsvägen...... Jag har två olika halstabletter och en hostmedicin, det är ju bra det iaf. Jag måste även uttrycka min ilska, på tal om ingenting, emot lotter. MAN VINNER JU ALDRIG. Och om man vinner så är det tio kronor vilket är så värdelöst, då tar man kanske en ny lott och vinner antingen tio kronor igen och tar en ny lott igen eller så vinner man ingenting. Jag vill vinna storkovan. Det finns inget ''Plötsligt händer det'' in real life. Bara på tv. Om jag bara kunde vinna över ett hundra en endaste gång skulle jag kunna börja tro på det, men nej. Jag vinner aldrig, inte ens tio kronor. Lite tur när det gäller spel finns inte ens i min värld.

Jag ska ta och lugna ner mig en smula, suga på en halstablett så min hals blir bedövad, borsta mina tänder och sätta på Andra avenyn. Perfekt avslut på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback